Célorientált kommunikációs eszközökkel és a modern
kihívásoknak megfelelően összeállított tanácsadó
csapatainkkal állunk partnereink rendelkezésére.

Kríziskezelés

A koronavírus okozta vészhelyzet nyomán számtalan vállalkozás működése alakult át egyik napról a másikra. A munkaügyi és HR részlegek különösen érintettek most.

Személyzeti tanácsadóként több évtizedes rálátásunk van a munkaerőpiacra, így naprakész információkkal és a helyzetnek megfelelő szolgáltatásokkal tudjuk Önt támogatni. Bármilyen változást hozott az Ön ügyvitelében a vészhelyzet, személyre szabott szolgáltatásaink között megtalálhatja az Ön számára megfelelőt.

Az alábbi szolgáltatásainkat kínáljuk a következő, bizonytalan időszakra:

  • INTERIM/RÉSZMUNKAIDŐS/RÖVID TÁVÚ POZÍCIÓK

    A jelenlegi helyzetben sajnos nem kizárt, hogy cégének szüksége lesz rövidebb ideig, hetekig vagy hónapokig foglalkoztatott munkavállalókra, akik a változásokat kezelik vagy éppen cégét stabilizálják. Kölcsönzési üzletágunk közel 20 év tapasztalattal rendelkezik ezen a területen és a vészhelyzetre felkészülten, gyorsan és rugalmasan reagál. Önt nem terhelik bérköltségek, hiszen a teljes munkaügyi adminisztrációt mi végezzük.
    Természetesen alkalmazásba is veheti a kívánt munkaerőt, ha megoldható. Ilyen esetekre is gyorsan tudunk reagálni, egyrészt tanácsadóink rutinja miatt, másrészt vizionálva, hogy sajnos több jó szakember is kikerülhet majd a munkaerőpiacra a közeljövőben.
  • TRY AND HIRE

    Amíg a gazdasági helyzet bizonytalan, lehetősége van új kollégáit kölcsönzöttként is felvenni az előző pontban említett előnyökkel. Így költségei alacsonyan tarthatók, ameddig megbizonyosodik arról, hogy a munkavállaló beválik-e vagy sem. Ezt követően a megfelelő munkavállalót saját állományba veheti egy megállapodott átvételi díj ellenében.
  • MEGNÖVEKEDETT IGÉNYŰ POZÍCIÓK

    Teljeskörű toborzást vállalunk számtalan területen. Most különös figyelmet fordítunk az IT, IT support, szállítmányozás, futár, gyógyszeripari pozíciókra. Speciális igény esetén is keressen minket bizalommal!
    A teljes országot érintő hirtelen átállás az otthoni távmunkára megnövelte az igényt az olyan pozíciókra is, amelyek az üzletvitel gördülékeny működését biztosítják. Segítünk igényei felmérésében és a megfelelő szakember toborzásában, felvételében is.
    Az étel és áruszállító futárokra, valamint az élelmiszeripari és a gyógyszeripari dolgozókra is robbanásszerűen megnövekedett az igény. Ilyen keresések esetén is fordulhat hozzánk bizalommal, hogy Ön a napi üzletvitelre tud koncentrálni
  • JELENTKEZŐK ELŐSZŰRÉSE

    Segítünk a leterhelt HR csapatokon és előszűrjük, feldolgozzuk a beérkezett jelentkezéseket, így Önnek csak a releváns jelöltekkel kell foglalkoznia. A teljeskörű toborzási folyamatból annyit veszünk át, amennyire Önnek szüksége van ahhoz, hogy tehermentesítse a HR osztályt és fenntartsa a megfelel üzletvitelt.
  • OUTPLACEMENT

    Szolgáltatásunkkal a munkavállaló költségeinek töredékéért gondoskodhat arról, hogy elbocsátott munkavállalója megfelelő támogatást kapjon a kilépés, a karrierépítés és az új munkahely megtalálása alatt. Önt nem terheli ennek a folyamatnak a kialakítása és végrehajtása. Igény szerint alakítható szolgáltatásunkért és testre szabható ajánlatunkért, kérjük, keressen minket.
  • HOME OFFICE TÁMOGATÁS

    Segítünk a jogszabályokkal harmonizáló, adatvédelmi és információbiztonsági szempontból is megfelelő és hatékony home office kialakításában. Hosszútávon megbízható folyamatot alakítunk ki, amire felkészítjük a dolgozókat és segítjük ennek bevezetését is. Szükség esetén ellenőrzés, audit, kiszervezett szerepkörök is igényelhetőek. A vészhelyzetre reagálva pandémia terv készítését is vállaljuk stratégiai partnerünkkel együttműködve.
  • ONLINE ONBOARDING 

    Segítünk az online térben a csapat részévé tenni és beilleszteni az új kollégá(ka)t. A jelenlegi onboarding folyamat felmérése után testreszabott onboarding lépéseket alakítunk ki. Számíthat ránk a best practice-ek megosztásában is.
  • FOLYAMAT DIAGNOSZTIKA ÉS FEJLESZTÉS

    A jelenlegi helyzetben kialakítjuk a hatékony operatív folyamatokat, amellyel számottevő költséget spórolhat meg. Kreatív megoldásainkkal egyedi igényekre szabva alakítjuk ki a folyamatokat stratégiai partnerünkkel együttműködve.
  • KISZERVEZETT SZEREPKÖRÖK

    HR, folyamatfejlesztés, adatvédelmi és információbiztonsági területeken is vállaljuk kiszervezett szerepkörök betöltését.
  • TANÁCSADÁS

    Cégünkre számíthat, amennyiben munkaügyi, HR, folyamatfejlesztési, információbiztonsági vagy adatvédelmi kérdésekben van szüksége tanácsadásra, megbeszélésre.

További szolgáltatásaink

Elérhetőség

1094 Budapest, Angyal utca 24.
Telefon: +36 1 239 9922
Email: job@job.hu

Írjon nekünk!

Kérjük adja meg a teljes nevét!
Kérjük adja meg email címét!
Kérjük írja le üzenetét!
Kérjük ezt pipálja ki!
A gomb megnyomásával kijelentem, hogy az Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismertem és tudomásul vettem.