Bérügyi és juttatási adminisztrációs tanácsadás

Szolgáltatások

A bérügyi és juttatási adminisztráció pontossága alapvető a munkavállalói elégedettség és a jogszabályi megfelelés szempontjából. HR tanácsadóként segítünk optimalizálni a bérszámfejtési folyamatokat, és kialakítani egy átlátható és versenyképes juttatási rendszert. Szakértői támogatásunkkal csökkenthetők az adminisztrációs kockázatok és növelhető a vállalat vonzereje a munkaerőpiacon.

Szakszerű segítség a bér és juttatások területén

Juttatási specialistáink segítenek átvilágítani a vállalat aktuálisan alkalmazott juttatási csomagját. Auditáljuk a teljes bérelszámolási és dokumentálási folyamatot, valamint támogatjuk a béren kívüli juttatási rendszer (kafetéria) bevezetését, működtetését.

Kapcsolat

Szolgáltatásaink a bérügyi és juttatási adminisztrációban

A bérügyi és juttatási adminisztráció összetett terület, amely egyszerre igényel jogszabályi megfelelést, belső szabályozottságot és stratégiai szemléletet. Szakértői tanácsadásunkkal támogatjuk partnereinket a bérszerkezet és juttatási rendszerek hatékony, átlátható és jogilag megalapozott működtetésében.

https://jobgroup.synergyfox.app/public/1/processlogo_5.png
Bérszerkezet és juttatási csomagok adminisztratív hátterének felülvizsgálata

A meglévő bérstruktúra és juttatási elemek időszakos felülvizsgálata biztosíthatja, az adminisztratív folyamatok folyamatos jogszabályi megfelelését, ugyanakkor lehetővé teszi egy egységesen kezelt, automatizált juttatási rendszer kialakítását is.

Bértranszparencia és bérbesorolási rendszerek dokumentálása

Az átlátható bérbesorolási rendszer kidolgozása, dokumentálása és működtetése nem csupán jogszabályi elvárás, hiszen lehetővé teszi az egyenlő bánásmód elvének megvalósulását is.

Bónusz-, cafeteria-, és egyéb juttatási rendszerek kezelése

Egy motiváló béren kívüli csomag összeállításához széleskörű piaci rálátás, és a rendelkező törvények naprakész ismerete is szükséges. Így állítható össze egy átlátható és a munkavállalói igényekhez rugalmasan illeszkedő ösztönző rendszer.

Bérelszámolási folyamatok és felelősségi körök átvilágítása

A gördülékeny kifizetési folyamatok és bérelszámolás, a kapcsolódó szerepkörök és felelősségi határok pontos meghatározásával lehetséges. Szakértő tanácsadóink támogatásával csökkenthetőek a hibák és a felelősségi átfedések kockázata.

Munkabérek elszámolásának és kifizetésének szabályozása

A határidőre történő pontos elszámolás és utalás a törvényi megfelelés mellett biztosítja a büntetések elkerülését és fenntartja a munkavállalói bizalmat.

Adókedvezmények kezelése, nyilatkoztatás, adóelszámolás

A munkavállalók által igénybe vehető adókedvezmények stabil ismerete elengedhetetlen a nyilatkoztatáshoz. Ugyanakkor a precíz nyilvántartások teszik lehetővé a megfelelő adóelszámolást és csökkentik az adminisztratív hibákat.

Tanácsadónk

Humánerőforrás menedzser szakos közgazdászként, valamint okleveles Bér-, TB ügyintézőként végeztem tanulmányaimat. Szakmám iránt több, mint 15 éve elkötelezetten dolgozom a szolgáltatói oldalon, erősítve a JobGroup munkaerő-kölcsönzési üzletágát. Csapatom meglévő és új ügyfeleink, valamint munkavállalóink számára nyújt szakértői támogatást munkajogi, bér-, TB-, és munkaügyi kérdésekben. Vezetőként kiemelten felelek az üzletág teljeskörű munkaügyi és szerződéses adminisztrációjáért, valamint ügyfelekkel és munkavállalókkal való folyamatos és aktív kapcsolattartásért. Nálunk mindig lehet „még egy kérdése”! dezso.margit@job.hu

Horváthné Dezső Margit

Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág

Horváthné Dezső Margit

Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág

Kapcsolat

Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!

job@job.hu
+36 1 239 9922
1133 Budapest, Árbóc utca 6. 3. emelet (Árpád Center irodaház)