A bérügyi és juttatási adminisztráció pontossága alapvető a munkavállalói elégedettség és a jogszabályi megfelelés szempontjából. HR tanácsadóként segítünk optimalizálni a bérszámfejtési folyamatokat, és kialakítani egy átlátható és versenyképes juttatási rendszert. Szakértői támogatásunkkal csökkenthetők az adminisztrációs kockázatok és növelhető a vállalat vonzereje a munkaerőpiacon.
Juttatási specialistáink segítenek átvilágítani a vállalat aktuálisan alkalmazott juttatási csomagját. Auditáljuk a teljes bérelszámolási és dokumentálási folyamatot, valamint támogatjuk a béren kívüli juttatási rendszer (kafetéria) bevezetését, működtetését.
Kapcsolat
A bérügyi és juttatási adminisztráció összetett terület, amely egyszerre igényel jogszabályi megfelelést, belső szabályozottságot és stratégiai szemléletet. Szakértői tanácsadásunkkal támogatjuk partnereinket a bérszerkezet és juttatási rendszerek hatékony, átlátható és jogilag megalapozott működtetésében.
A meglévő bérstruktúra és juttatási elemek időszakos felülvizsgálata biztosíthatja, az adminisztratív folyamatok folyamatos jogszabályi megfelelését, ugyanakkor lehetővé teszi egy egységesen kezelt, automatizált juttatási rendszer kialakítását is.
Az átlátható bérbesorolási rendszer kidolgozása, dokumentálása és működtetése nem csupán jogszabályi elvárás, hiszen lehetővé teszi az egyenlő bánásmód elvének megvalósulását is.
Egy motiváló béren kívüli csomag összeállításához széleskörű piaci rálátás, és a rendelkező törvények naprakész ismerete is szükséges. Így állítható össze egy átlátható és a munkavállalói igényekhez rugalmasan illeszkedő ösztönző rendszer.
A gördülékeny kifizetési folyamatok és bérelszámolás, a kapcsolódó szerepkörök és felelősségi határok pontos meghatározásával lehetséges. Szakértő tanácsadóink támogatásával csökkenthetőek a hibák és a felelősségi átfedések kockázata.
A határidőre történő pontos elszámolás és utalás a törvényi megfelelés mellett biztosítja a büntetések elkerülését és fenntartja a munkavállalói bizalmat.
A munkavállalók által igénybe vehető adókedvezmények stabil ismerete elengedhetetlen a nyilatkoztatáshoz. Ugyanakkor a precíz nyilvántartások teszik lehetővé a megfelelő adóelszámolást és csökkentik az adminisztratív hibákat.
Humánerőforrás menedzser szakos közgazdászként, valamint okleveles Bér-, TB ügyintézőként végeztem tanulmányaimat. Szakmám iránt több, mint 15 éve elkötelezetten dolgozom a szolgáltatói oldalon, erősítve a JobGroup munkaerő-kölcsönzési üzletágát. Csapatom meglévő és új ügyfeleink, valamint munkavállalóink számára nyújt szakértői támogatást munkajogi, bér-, TB-, és munkaügyi kérdésekben. Vezetőként kiemelten felelek az üzletág teljeskörű munkaügyi és szerződéses adminisztrációjáért, valamint ügyfelekkel és munkavállalókkal való folyamatos és aktív kapcsolattartásért. Nálunk mindig lehet „még egy kérdése”! dezso.margit@job.hu
Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág
Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág
Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!