A vállalati működés legfontosabb HR kihívásai közé tartozik a toborzás lebonyolítása, a munkavállaók menedzselése és a költséghatékonyság megteremtése. Csapatunk 2001 óta nyújt megoldást ezekre a kérdésekre munkaerő-kölcsönzéssel egybekötött keresés-kiválasztással és teljeskörű munkaügyi adminisztrációval, bérszámfejtéssel.
Célunk, hogy a munkavállaló, a JobGroup mint kölcsönbeadó cég és a kölcsönvevő partner közötti optimális kapcsolatot kialakítsuk. Szakértelmünkkel költség- és kockázatcsökkentés mellett biztosítunk munkaerőt, rövid és hosszútávú munkaerő igényeket is biztosítva.
Kapcsolat
Átvállaljuk a teljeskörű munkaügyi ügyintézést a szerződéskötéstől, a havi bérszámfejtéseken, adatszolgáltatási és jelentési kötelezettségeken át a munkaviszony lezárásával kapcsolatos teendőkig, mely lényegesen könnyíti meg a belső HR és munkaügyi csapatok napi munkavégzését.
A munkaerő-kölcsönzés rugalmas és költséghatékony megoldást nyújt bizonytalan gazdasági helyzetben, létszámstop idején, határozott idejű projektekhez vagy váratlan létszámproblémák kezelésére. Segítségével a vállalatok gyorsan reagálhatnak a változó piaci igényekre, miközben szakértői háttértámogatással biztosítják a folyamatos működést
Tanácsadóink a legfejlettebb toborzási technológiák használatának köszönhetően nem csak gyorsan, de az elvárt minőségben végzik feladatukat. Kölcsönzési szolgáltatásunk tartalmazza a jelölt riportok, toborzási kimutatások, hatékonyság elemzés mellett az állománnyal kapcsolatos folyamatos háttérelemzést is.
A teljes toborzási, foglalkoztatási HR ciklust lebonyolítjuk, tehermentesítve a belső HR csapatot és további back-office tevékenységeket. Tudásunkat, tapasztalatunkat megosztjuk Ügyfeleinkkel, „házon belülre visszük”. A munkavállaló fizetése nem bérként, hanem költségként jelenik meg. A kölcsönzött bérét megelőlegezzük, így javulhat a cash-flow.
A kölcsönzéssel kezdett foglalkoztatás során dönthet úgy, hogy az első kézből megszerzett teljesítmény és referencia alapján saját állományába veszi a munkatársat. A kölcsönzés idejére nem kell megfizetnie a közvetítési díjat sem, így költségei alacsonyan tarthatók.
A kölcsönzéssel kezdett foglalkoztatás során dönthet úgy, hogy az első kézből megszerzett teljesítmény és referencia alapján saját állományába veszi a munkatársat. A kölcsönzés idejére nem kell megfizetnie a közvetítési díjat sem, így költségei alacsonyan tarthatók.
A Brandcruiter független eredményei alapján a velünk kapcsolatba lépő pályázók jelöltélménye 27%-kal magasabb, mint az országos átlag. Emellett a Brandcruiter által végzett egyéni felmérés eredménye szerint kölcsönzött munkavállalóink átlagosan 4,66-os értékelést adtak munkaügyi, kölcsönzési és támogató folyamatainkra (5-ös skálán).
A pozíció egyeztetése után teljeskörű keresés-kiválasztást, tesztelést végzünk a potenciális jelöltek megtalálásától kezdve, a megfelelő jelöltek előszűrésén és bemutatásán át az ügyféloldali interjú megszervezéséig.
A kiválasztott jelöltnek ajánlatot küldünk, aminek elfogadása után elkezdődhet a belépési folyamat. Bizonytalan jelöltek esetén segítjük a döntést igénylő helyzeteket.
Lebonyolítjuk a teljes belépési folyamatot, megkötjük a munkaszerződést, aláíratjuk a titoktartási nyilatkozatot és minden ügyfélspecifikus dokumentumot, így az új munkatárs gyorsan és hatékonyan munkába állhat.
Bejelentjük az új kollégát és gondoskodunk minden munkaviszonnyal összefüggő adminisztrációról, bevallási, adatszolgáltatási, levonási és befizetési kötelezettségről.
Ön lesz a munkáltatói jogkör gyakorlója az operatív funkciók tekintetében, mint például a munkaidő meghatározása, a feladatok definiálása vagy a munka értékelése. Az állománnyal kapcsolatos minden információt rendelkezésre bocsátunk, hogy Ön napra kész legyen kollégáit illetően.
A hónap végén a jelenléti ív alapján elkészítjük a bérszámfejtést, elutaljuk a béreket és megküldjük a számlát, amit Ön költségként tud elszámolni.
Kölcsönbeadó cégként intézzük a teljes bérszámfejtést és TB ügyintézést. Bejelentjük az új kollégát a NAV felé, utaljuk a béreket, bónuszokat, valamint intézzük a cafeteriát, vagy az esetleges egyéb hóközi kifizetéseket. Cégünk AYCM partner, ezért minden kölcsönzött munkavállalónknak biztosítjuk az AYCM sportbérlet adta lehetőségeket. Partnereink ennek köszönhetően úgy támogathatják kölcsönzött dolgozóik egészségét, hogy nem kell AYCM szerződést kötniük.
Kölcsönbeadó cégként intézzük a teljes bérszámfejtést és TB ügyintézést. Bejelentjük az új kollégát a NAV felé, utaljuk a béreket, bónuszokat, valamint intézzük a cafeteriát, vagy az esetleges egyéb hóközi kifizetéseket. Cégünk AYCM partner, ezért minden kölcsönzött munkavállalónknak biztosítjuk az AYCM sportbérlet adta lehetőségeket. Partnereink ennek köszönhetően úgy támogathatják kölcsönzött dolgozóik egészségét, hogy nem kell AYCM szerződést kötniük.
Ön, mint kölcsönvevő cég dönt a kölcsönzött kollégák munkájával kapcsolatos minden elemről: munkaidő, munkarend, feladatok, elvárások, bérezés, juttatások, szabadságok, előre menetel, saját állományba vétel, stb.
Pályafutását iskolaszövetkezettel, munkaerő kölcsönzéssel és közvetítéssel foglalkozó meghatározó magyar piaci szereplőknél kezdte. A továbbiakban (közel 8 évig) két globálisan vezető multinacionális cégnél szerzett tapasztalatot, RPO, BPO, onsite nemzetközi szolgáltatásokkal foglalkozott, mint Service Delivery Manager. Kék és fehér galléros projectek parallel felépítésében volt szerepe. Munkája fókuszában az ügyfelek, jelöltek és munkavállalók elégedettsége áll. Az emberi, személyes kapcsolatok mellett fontosnak tartja az adat-orientált, hatékony munkavégzést, döntéshozatali folyamatokat. Linkedin profil
Humánerőforrás menedzser szakos közgazdászként, valamint okleveles Bér-, TB ügyintézőként végeztem tanulmányaimat. Szakmám iránt több, mint 15 éve elkötelezetten dolgozom a szolgáltatói oldalon, erősítve a JobGroup munkaerő-kölcsönzési üzletágát. Csapatom meglévő és új ügyfeleink, valamint munkavállalóink számára nyújt szakértői támogatást munkajogi, bér-, TB-, és munkaügyi kérdésekben. Vezetőként kiemelten felelek az üzletág teljeskörű munkaügyi és szerződéses adminisztrációjáért, valamint ügyfelekkel és munkavállalókkal való folyamatos és aktív kapcsolattartásért. Nálunk mindig lehet „még egy kérdése”! dezso.margit@job.hu
Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!