Onboarding / Exit process /Outplacement

Szolgáltatások

Hiszünk abban, hogy a megfelelő adminisztráció kialakításával biztosítható a zökkenőmentes munkába állás, míg egy jól kialakított kiléptetési rendszer segíthet megőrizni a munkáltatói imázst. Az outplacement programok alkalmazásával a vállalat felelős és támogató szerepet vállalhat az elbocsátott munkavállalók jövőbeni elhelyezkedésében.

Szakszerű segítség a be- és kiléptetési folyamatokban

Szenior kollégáink támogatást adnak a beléptetési és kiléptetési folyamatok standardizálásában, az outplacement, azaz a gondoskodó elbocsátás kivitelezésében.

Kapcsolat

Szolgáltatásaink a be- és kiléptetési folyamatokban

Szakértői támogatásunkkal a teljes munkaviszony életciklusa során biztosítjuk a szükséges dokumentációs, nyilatkoztatási és átadási folyamatok szabályosságát. Szolgáltatásaink célja az egységes, átlátható és hatékony belső működés támogatása minden érintett ponton.

https://jobgroup.synergyfox.app/public/1/processlogo_5.png
Beléptetési dokumentumok ellenőrzése és standardizálása

A munkaviszony létesítéséhez szükséges dokumentumok formai és tartalmi ellenőrzése, valamint az egységes, szabványosított sablonok bevezetése a jogszabályi megfelelés mellett növelik az adminisztráció hatékonyságát.

Munkába lépéshez szükséges igazolások, és a kötelező adminisztráció biztosítása

Az onboarding része az előírt jogszabályi követelményeknek való megfelelés, beleértve az orvosi alkalmassági vizsgálatokat, adónyilatkozatokat és az azonosító iratok hitelt érdemlő ellenőrzését is. 

Kiléptetési folyamat kialakítása

Összehangolt koordinációt igényel a kilépő munkatársak záró dokumentációja, az eszközök és a folyamatban lévő ügyek szervezett átadása, valamint az esetlegesen lebonyolított exit interjúk is.

Outplacement

Az elbocsátott munkavállalók támogatása az álláskeresésben, erősíti a felelős munkáltatói szerep/arculat megőrzését.

Tanácsadónk

Humánerőforrás menedzser szakos közgazdászként, valamint okleveles Bér-, TB ügyintézőként végeztem tanulmányaimat. Szakmám iránt több, mint 15 éve elkötelezetten dolgozom a szolgáltatói oldalon, erősítve a JobGroup munkaerő-kölcsönzési üzletágát. Csapatom meglévő és új ügyfeleink, valamint munkavállalóink számára nyújt szakértői támogatást munkajogi, bér-, TB-, és munkaügyi kérdésekben. Vezetőként kiemelten felelek az üzletág teljeskörű munkaügyi és szerződéses adminisztrációjáért, valamint ügyfelekkel és munkavállalókkal való folyamatos és aktív kapcsolattartásért. Nálunk mindig lehet „még egy kérdése”! dezso.margit@job.hu

Horváthné Dezső Margit

Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág

Horváthné Dezső Margit

Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág

Kapcsolat

Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!

job@job.hu
+36 1 239 9922
1133 Budapest, Árbóc utca 6. 3. emelet (Árpád Center irodaház)