A munkaidő-gazdálkodás és a nyilvántartások pontos vezetése kulcsfontosságú a belső HR szakemberek számára, hiszen naprakész, átlátható rendszerekkel szükséges támogatni a vállalat működését és a munkavállalók érdekeit egyaránt. Megoldásaink segítenek optimalizálni a munkaidő-nyilvántartást, csökkenteni az adminisztrációs terheket, és biztosítani a teljeskörű megfelelést.
Szakértő kollégáink segítenek a megfelelő munkaidő-gazdálkodás kialakításában, amely egyszerre biztosítja a szabályos és a hatékony működést is, emellett optimalizálja a dolgozók munkaidejét a munkaköröknek, vagy a projekt céloknak megfelelően.
Kapcsolat
A munkaidő-gazdálkodás a HR folyamatok egyik legösszetettebb és legnagyobb hatású területe. A jogszabályi megfelelés, a bérszámfejtés pontossága és a munkavállalói elégedettség is ezen alapul. Az alábbi területeken támogatjuk partnereinket a hatékony és átlátható működés érdekében.
A pontos bérelszámolás alapját a munkaidőnyilvántartások adják. Egy jól kialakított rendszernek mind a munkavállalói, mind a munkáltatói oldalon felhasználóbarátnak és jogszabálykövetőnek kell lennie.
A jelenlét nyilvántartásától csak kötetlen munkarend esetén tekinthet el a munkáltató, ugyanakkor a kieső idők, betegségek és szabadságok nyomon követése ebben az esetben is feladat elé állítja a munkaügyi csapatot.
2020-tól ugrásszerűen megindult az otthoni munkavégzés valamint a kombinált/hibrid megoldások térhódítása, hiszen ezek lehetővé teszik a rugalmas munkavégzést. Mára már külön szabályozott jogi keretek biztosítják ebben az esetben is a törvényi megfelelést.
Speciális munkakörök esetén, a normál beosztástól eltérő jelenlétek is indokoltak lehetnek, ezek jogszabályi környezete komplexebb odafigyelést igényel. Adminisztratív feladatok és költségmegtakarítás is realizálható a megfelelő elszámolás alkalmazásával (rendkívüli munkaidő/munkaidőkeret, készenlét/ügyelet, stb.).
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és a munkaidő-gazdálkodás és a nyilvántartások pontos vezetésével segítünk kialakítani egy jogszabálykövető, hatékony és átlátható rendszert.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és a munkaidő-gazdálkodás és a nyilvántartások pontos vezetésével segítünk kialakítani egy jogszabálykövető, hatékony és átlátható rendszert.
Humánerőforrás menedzser szakos közgazdászként, valamint okleveles Bér-, TB ügyintézőként végeztem tanulmányaimat. Szakmám iránt több, mint 15 éve elkötelezetten dolgozom a szolgáltatói oldalon, erősítve a JobGroup munkaerő-kölcsönzési üzletágát. Csapatom meglévő és új ügyfeleink, valamint munkavállalóink számára nyújt szakértői támogatást munkajogi, bér-, TB-, és munkaügyi kérdésekben. Vezetőként kiemelten felelek az üzletág teljeskörű munkaügyi és szerződéses adminisztrációjáért, valamint ügyfelekkel és munkavállalókkal való folyamatos és aktív kapcsolattartásért. Nálunk mindig lehet „még egy kérdése”! dezso.margit@job.hu
Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág
Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág
Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!