Munkaidő-gazdálkodás és nyilvántartások

Szolgáltatások

A munkaidő-gazdálkodás és a nyilvántartások pontos vezetése kulcsfontosságú a belső HR szakemberek számára, hiszen naprakész, átlátható rendszerekkel szükséges támogatni a vállalat működését és a munkavállalók érdekeit egyaránt. Megoldásaink segítenek optimalizálni a munkaidő-nyilvántartást, csökkenteni az adminisztrációs terheket, és biztosítani a teljeskörű megfelelést.

Szakszerű segítség a nyilvántartásokban

Szakértő kollégáink segítenek a megfelelő munkaidő-gazdálkodás kialakításában, amely egyszerre biztosítja a szabályos és a hatékony működést is, emellett optimalizálja a dolgozók munkaidejét a munkaköröknek, vagy a projekt céloknak megfelelően.

Kapcsolat

Szolgáltatásaink a munkaidő-gazdálkodás területén

A munkaidő-gazdálkodás a HR folyamatok egyik legösszetettebb és legnagyobb hatású területe. A jogszabályi megfelelés, a bérszámfejtés pontossága és a munkavállalói elégedettség is ezen alapul. Az alábbi területeken támogatjuk partnereinket a hatékony és átlátható működés érdekében.

https://jobgroup.synergyfox.app/public/1/processlogo_5.png
Munkaidőnyilvántartások auditja

A pontos bérelszámolás alapját a munkaidőnyilvántartások adják. Egy jól kialakított rendszernek mind a munkavállalói, mind a munkáltatói oldalon felhasználóbarátnak és jogszabálykövetőnek kell lennie. 

Kieső idők, szabadságtervezés, betegségek nyomon követése

A jelenlét nyilvántartásától csak kötetlen munkarend esetén tekinthet el a munkáltató, ugyanakkor a kieső idők, betegségek és szabadságok nyomon követése ebben az esetben is feladat elé állítja a munkaügyi csapatot.

Távmunka, hibrid modell: home office vs. irodai munkavégzés

2020-tól ugrásszerűen megindult az otthoni munkavégzés valamint a kombinált/hibrid megoldások térhódítása, hiszen ezek lehetővé teszik a rugalmas munkavégzést. Mára már külön szabályozott jogi keretek biztosítják ebben az esetben is a törvényi megfelelést.

Munkarend meghatározás, munkaidőkeret bevezetés

Speciális munkakörök esetén, a normál beosztástól eltérő jelenlétek is indokoltak lehetnek, ezek jogszabályi környezete komplexebb odafigyelést igényel. Adminisztratív feladatok és költségmegtakarítás is realizálható a megfelelő elszámolás alkalmazásával (rendkívüli munkaidő/munkaidőkeret, készenlét/ügyelet, stb.).

Optimalizálná a munkaidő-kezelést?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és a munkaidő-gazdálkodás és a nyilvántartások pontos vezetésével segítünk kialakítani egy jogszabálykövető, hatékony és átlátható rendszert.

Optimalizálná a munkaidő-kezelést?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és a munkaidő-gazdálkodás és a nyilvántartások pontos vezetésével segítünk kialakítani egy jogszabálykövető, hatékony és átlátható rendszert.

Tanácsadónk

Humánerőforrás menedzser szakos közgazdászként, valamint okleveles Bér-, TB ügyintézőként végeztem tanulmányaimat. Szakmám iránt több, mint 15 éve elkötelezetten dolgozom a szolgáltatói oldalon, erősítve a JobGroup munkaerő-kölcsönzési üzletágát. Csapatom meglévő és új ügyfeleink, valamint munkavállalóink számára nyújt szakértői támogatást munkajogi, bér-, TB-, és munkaügyi kérdésekben. Vezetőként kiemelten felelek az üzletág teljeskörű munkaügyi és szerződéses adminisztrációjáért, valamint ügyfelekkel és munkavállalókkal való folyamatos és aktív kapcsolattartásért. Nálunk mindig lehet „még egy kérdése”! dezso.margit@job.hu

Horváthné Dezső Margit

Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág

Horváthné Dezső Margit

Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág

Kapcsolat

Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!

job@job.hu
+36 1 239 9922
1133 Budapest, Árbóc utca 6. 3. emelet (Árpád Center irodaház)