Sok vállalat nem rendelkezik belső HR vezetővel, mégis komplex emberi erőforrás kihívásokkal találkozik a mindennapokban. Ha váratlan helyzet áll elő – például szabadság, szülési szabadság, visszalépés vagy éppen hirtelen HR-projekt – akkor gyors, célzott és megbízható megoldásra van szükség. Ilyenkor léphet be a Interim HR manager.
Interim HR tanácsadóink tapasztalt, üzleti szemléletű szakemberek, akik rövid idő alatt beilleszkednek, és támogatják a szervezetet a kritikus időszakokban. Legyen szó napi működésről, szervezetfejlesztésről, toborzásról vagy bértranszparenciáról – rugalmas, projektalapú formában dolgozunk, világos célokkal és eredményfókusszal.
Kapcsolat
Akár 5-10 munkanapon belül munkába áll az Interim HR vezető vagy tanácsadó
Olyan szakembereket delegálunk, akik minimum 8-10 év HR tapasztalattal rendelkeznek
Heti néhány napos vagy teljes idejű jelenlét is megoldható
Csak addig dolgozunk együtt, amíg szükség van ránk – nincs hosszú távú elköteleződés
Külső szakértőként objektívan segítünk döntések meghozatalában és azok kommunikálásában
Például bérsávok kialakítása vagy toborzási folyamatok fejlesztése esetén
Az Interim HR szakember bevonása akkor indokolt, ha a szervezetnek nincs HR vezetője, vagy az átmenetileg nem elérhető, ám mégis összetett HR-kihívásokkal szembesül. Jelentős átalakulás, gyors növekedés, de akár válsághelyzetek, illetve szezonális kampányok, új telephely indítása vagy közelgő audit idején gyors és szakszerű támogatást nyújt.
Az Interim HR szakember bevonása akkor indokolt, ha a szervezetnek nincs HR vezetője, vagy az átmenetileg nem elérhető, ám mégis összetett HR-kihívásokkal szembesül. Jelentős átalakulás, gyors növekedés, de akár válsághelyzetek, illetve szezonális kampányok, új telephely indítása vagy közelgő audit idején gyors és szakszerű támogatást nyújt.
Néhány héten belül tapasztalt HR szakembert delegálunk, aki átveszi a napi HR működést, részt vesz a vezetői egyeztetéseken és segít a stratégiai döntések előkészítésében. Nemcsak helyettesít, hanem fejleszt is: folyamatokat racionalizál, visszajelzést ad a működésről, és akár új struktúrákat vezet be.
Rövid vagy középtávú, konkrét HR-feladatokra – például bérsávok kidolgozása, toborzási audit, teljesítményértékelési rendszer újra tervezése – delegálunk tanácsadót. Az interim kolléga végig viszi a projektet, a bevezetés utáni visszamérésig és finomhangolásig bezárólag.
Szervezeti átalakítás, elbocsátás vagy üzleti krízis esetén fontos, hogy a HR támogató, jogilag szabályos és emberséges módon működjön. Interim szakértőink rutinnal kezelnek érzékeny helyzeteket, miközben biztosítják a megfelelő kommunikációt és a munkajogi megfelelést.
Ha a HR kulcsember átmenetileg kiesik, biztosítunk interim szakembert, aki gyorsan átlátja a rendszert és gördülékenyen átveszi az adminisztrációs, operatív és kommunikációs feladatokat is. Az előzetes egyeztetés biztosítja a zökkenőmentes átadást.
Több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezem a vezetési tanácsadás, a szervezetfejlesztés és a stratégiai HR területén. Pályafutásom során dolgoztam vállalati HR vezetőként, független tanácsadóként és egyetemi oktatóként is. Az elmúlt években elsősorban felső- és középvezetők fejlesztésével, valamint vállalati HR stratégiák kialakításával foglalkoztam, különös hangsúlyt fektetve a vezetői soft skillek fejlesztésére. Linkedin profil
Több mint 10 éve dolgozom a vezetői kiválasztás, tanácsadás és fejvadászat területén. Nyitott, rugalmas gondolkodású szakemberként komplex és emberközpontú megközelítéssel építek hosszú távú ügyfélkapcsolatokat. Senior tanácsadói szerepem mellett piaci és ügyfélkapcsolati menedzserként is azon dolgozom, hogy partnereimet üzleti céljaik elérésében támogassam. LinkedIn profil
Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!