Munkaerő-kölcsönzés

Szolgáltatások

A vállalati működés legfontosabb kihívásai közé tartoznak a létszámproblémák, a megfelelőség, a motiválhatóság és a költségoptimalizálás kérdései. Csapatunk 2001 óta nyújt megoldást ezekre a kérdésekre munkaerő-kölcsönzéssel egybekötött keresés-kiválasztással és teljeskörű munkaügyi adminisztrációval.

Kölcsönzött munkavállalók elégedettsége a JobGroup munkaügyi és támogató folyamataival: 4,66 (5-ös skálán; forrás: Brandcruiter)

Három szereplő együttműködése

Célunk, hogy a munkaerő-kölcsönzés mindhárom szereplője, vagyis a munkavállaló, a JobGroup mint kölcsönbeadó cég és a kölcsönvevő partner közötti optimális kapcsolatot alakítsuk ki. Megoldásunkkal költség- és kockázatcsökkentés mellett biztosítunk munkaerőt az Ön számára.

Kapcsolat

A munkaerő-kölcsönzés előnyei

Teljes munkaügyi adminisztráció

Átvállaljuk a teljeskörű munkaügyi ügyintézést a szerződéskötéstől, a havi bérszámfejtéseken, adatszolgáltatási és lejelentési kötelezettségeken át a munkaviszony lezárásával kapcsolatos teendőkig.

Toborzási támogatás

A JobGroup csapata akár térítésmentesen biztosítja a kölcsönözni kívánt csapattag toborzását, kiválasztását és a munkaerő-felvételhez kapcsolódó feladatokat.

Gyors és rugalmas megoldás

Dedikált tanácsadók biztosítják, hogy a JobGroup munkaerő-kölcsönző folyamata gyors és rugalmas legyen. Az igény felmerülését követő pár héten belül partnereink már találkozhatnak megfelelő jelöltekkel.

A belső HR tehermentesítése

Támogatásunk mellett partnereink HR és munkaügyi munkatársai azokkal a feladatokkal foglalkozhatnak, amelyeket elengedhetetlen cégen belül tartani. Tudásunkat, tapasztalatunkat megosztjuk Ügyfeleinkkel, „házon belülre visszük”.

Költséghatékony megoldás

A munkavállaló fizetése nem bérként, hanem költségként jelenik meg. A kölcsönzött bérét megelőlegezzük, így javul a cash-flow.

Egyedi helyzetekben

A munkaerő-kölcsönzés hatékony megoldás bizonytalan gazdasági helyzetben, létszámstop, határozott idejű projektek vagy váratlan létszámproblémák esetén.

Try and Hire – lehetőség a munkaerő „kipróbálására”

A kölcsönzéssel kezdett foglalkoztatás során dönthet úgy, hogy az első kézből megszerzett teljesítmény és referencia alapján saját állományába veszi a munkatársat. A kölcsönzés idejére nem kell megfizetnie a közvetítési díjat sem, így költségei alacsonyan tarthatók.

Try and Hire – lehetőség a munkaerő „kipróbálására”

A kölcsönzéssel kezdett foglalkoztatás során dönthet úgy, hogy az első kézből megszerzett teljesítmény és referencia alapján saját állományába veszi a munkatársat. A kölcsönzés idejére nem kell megfizetnie a közvetítési díjat sem, így költségei alacsonyan tarthatók.

A munkaerő-kölcsönzés folyamata

A Brandcruiter független eredményei alapján a velünk kapcsolatba lépő pályázók jelöltélménye 27%-kal magasabb, mint az országos átlag.

Emellett a Brandcruiter által végzett egyéni felmérés eredménye szerint kölcsönzött munkavállalóink átlagosan 4,66-os értékelést adtak munkaügyi, kölcsönzési és támogató folyamatainkra (5-ös skálán).

 

Toborzás-kiválasztás

A pozíció egyeztetése után teljeskörű keresés-kiválasztást végzünk a potenciális jelöltek megtalálásától kezdve, a megfelelő jelöltek előszűrésén és bemutatásán át az ügyféloldali interjú megszervezéséig.

Ajánlatadás

A kiválasztott jelöltnek ajánlatot küldünk, aminek elfogadása után elkezdődhet a belépési folyamat. Bizonytalan jelöltek esetén segítjük a meggyőzést.

Munkaügyi adminisztráció, bejelentés

Bejelentjük az új kollégát és megkötjük a munkaszerződést, aláíratjuk a titoktartási nyilatkozatot és minden ügyfélspecifikus dokumentumot. Gondoskodunk minden munkaviszonnyal összefüggő adminisztrációról, bevallási, adatszolgáltatási, levonási és befizetési kötelezettségről.

Belépési folyamat

Levezényeljük a teljes belépési folyamatot, így az új munkatárs gyorsan és hatékonyan munkába állhat.

Munkavégzés

Ön lesz a munkáltatói jogkör gyakorlója az operatív funkciók tekintetében, mint például a munkaidő meghatározása, a feladatok definiálása vagy a munka értékelése.

Hóvégi feladatok

A hónap végén a jelenléti ív alapján elkészítjük a bérszámfejtést, elutaljuk a béreket és megküldjük a számlát, amit Ön költségként tud elszámolni.

Munkajogi és munkaügyi támogatás

Kölcsönbeadó cégként intézzük a teljes bérszámfejtést és TB ügyintézést. Bejelentjük az új kollégát a NAV felé, utaljuk a béreket, bónuszokat, valamint intézzük a cafeteriát, vagy az esetleges egyéb hóközi kifizetéseket.

Cégünk AYCM partner, ezért minden kölcsönzött munkavállalónknak biztosítjuk az AYCM sportbérlet adta lehetőségeket. Partnereink ennek köszönhetően úgy támogathatják kölcsönzött dolgozóik egészségét, hogy nem kell AYCM szerződést kötniük.

Munkajogi és munkaügyi támogatás

Kölcsönbeadó cégként intézzük a teljes bérszámfejtést és TB ügyintézést. Bejelentjük az új kollégát a NAV felé, utaljuk a béreket, bónuszokat, valamint intézzük a cafeteriát, vagy az esetleges egyéb hóközi kifizetéseket.

Cégünk AYCM partner, ezért minden kölcsönzött munkavállalónknak biztosítjuk az AYCM sportbérlet adta lehetőségeket. Partnereink ennek köszönhetően úgy támogathatják kölcsönzött dolgozóik egészségét, hogy nem kell AYCM szerződést kötniük.

A döntés az Ön kezében van

Ön, mint kölcsönvevő cég dönt a kölcsönzött kollégák munkájával kapcsolatos minden elemről: munkaidő, munkarend, feladatok, elvárások, bérezés, juttatások, szabadságok, előre menetel, saját állományba vétel, stb.


Botos István

ügyvezető,

Thales DIS

Rólunk mondták

Több mint 6 éve működünk együtt a JobGroup munkaerő-kölcsönző üzletágával. Tapasztalataink szerint a keresett munkaerő toborzásában gyors és hatékony támogatást nyújtanak, a kölcsönzött munkaerőként megismert kollégák eddig mindig beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Az ügyintézés gördülékeny, a szolgáltatás magas színvonalú, vezetőként nyugodtan támaszkodhatok a segítségükre.

Tanácsadónk

2008-ban kezdtem HR pályafutásom toborzási területen. Beszippantott ez a világ, már közel 15 éve segítem ügyfeleim munkaerő felvételének folyamatait. Sikerült megtapasztalnom az ágazat minden szintjét: asszisztens, tanácsadó és Team Leader felelősségi köröket láttam el.
Toborzási üzletágvezetőként most fő feladatom az ügyfelekkel való kapcsolattartás, tárgyalások lefolytatása, árajánlatok és tenderek elkészítése, keresési projektek koordinálása, csapatom számára a prioritások és eszkalációk kezelése. Fő célom, hogy ne sablonok alapján végezzem munkám, hanem mindenki számára megtaláljam azt a testre szabott megoldást, mellyel a legnagyobb elégedettséget tudom kiváltani.

LinkedIn profil

Rischl Viktória

munkaerő-kölcsönzési üzletágvezető

Rischl Viktória

munkaerő-kölcsönzési üzletágvezető

Kapcsolat

Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!

job@job.hu
+36 1 239 9922
1333 Budapest, Árbóc utca 6. 3. emelet (Árpád Center irodaház)
;