Nyilvántartások, HR adminisztráció automatizálása

Szolgáltatások

Szakértőink teljeskörű támogatást adnak a munkaügyi nyilvántartások és a hatóságok felé történő bejelentések pontos és naprakész kezelésében, amely elengedhetetlen a jogszabályi megfeleléshez. Elkötelezettek vagyunk az ésszerű automatizáció iránt, mely tehermentesíteni tudja a HR osztályt, emellett csökkentheti a hibalehetőségeket.

Ésszerű automatizáció a nyilvántartásokban

Fókuszáljon arra, ami igazán számít – mi segítünk optimalizálni a nyilvántartási háttérfolyamatokat. Fedezze fel, hogyan tehetjük gördülékenyebbé a működését!

Kapcsolat

Gördülékeny működés a HR adminisztrációban

Dokumentumtárak sablonok strukturálása

A modern rendszerek sztenderdizált sablonokkal támogatják az adatok egységes nyilvántartását, és a gyors riportolást. Segítségükkel a belső HR csapat felelősei növelhetik a folyamatok átláthatóságát és hatékonyságát, mely erősíti a munkavállalói elégedettséget.

Automatizált riportolás és nyilvántartás kialakítása

Az automatizációs fejlesztések a nyilvántartási és riportolási folyamatok terén adhatnak segítséget. Lehetővé teszik a kieső idők, távollétek (betegség, szabadság, stb…) pontos és naprakész kezelését, támogatják ezáltal a vezetői döntéshozatalt és így a hatékony munkaidőgazdálkodást.

Adatszolgáltatások, be- és kijelentések szabályozása

A be- és kijelentési kötelezettségek, valamint az adatszolgáltatások szabályozott kezelése a hivatalos szervek felé (NAV, OEP, KSH, MÁK, stb…) elengedhetetlen a hatósági megfeleléshez. Az egységes eljárásrend csökkenti a hibák és mulasztások kockázatát, miközben átláthatóvá teszi a folyamatokat.

Átláthatóbb HR adminisztrációs folyamatok

A HR adminisztráció digitalizálása és szabványosítása elengedhetetlen a hatékony működéshez és a jogszabályi megfeleléshez. A strukturált dokumentumtárak, az automatizált riportolás és a szabályozott adatszolgáltatás nemcsak csökkentik a hibalehetőségeket, hanem támogatják a gyors és megalapozott döntéshozatalt is. Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha szeretnéd modernizálni és átláthatóbbá tenni HR adminisztrációs folyamataidat!

Átláthatóbb HR adminisztrációs folyamatok

A HR adminisztráció digitalizálása és szabványosítása elengedhetetlen a hatékony működéshez és a jogszabályi megfeleléshez. A strukturált dokumentumtárak, az automatizált riportolás és a szabályozott adatszolgáltatás nemcsak csökkentik a hibalehetőségeket, hanem támogatják a gyors és megalapozott döntéshozatalt is. Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha szeretnéd modernizálni és átláthatóbbá tenni HR adminisztrációs folyamataidat!

Tanácsadónk

Humánerőforrás menedzser szakos közgazdászként, valamint okleveles Bér-, TB ügyintézőként végeztem tanulmányaimat. Szakmám iránt több, mint 15 éve elkötelezetten dolgozom a szolgáltatói oldalon, erősítve a JobGroup munkaerő-kölcsönzési üzletágát. Csapatom meglévő és új ügyfeleink, valamint munkavállalóink számára nyújt szakértői támogatást munkajogi, bér-, TB-, és munkaügyi kérdésekben. Vezetőként kiemelten felelek az üzletág teljeskörű munkaügyi és szerződéses adminisztrációjáért, valamint ügyfelekkel és munkavállalókkal való folyamatos és aktív kapcsolattartásért. Nálunk mindig lehet „még egy kérdése”! dezso.margit@job.hu

Horváthné Dezső Margit

Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág

Horváthné Dezső Margit

Munkaügyi üzletágvezető – Munkaerő-kölcsönzési üzletág

Kapcsolat

Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!

job@job.hu
+36 1 239 9922
1133 Budapest, Árbóc utca 6. 3. emelet (Árpád Center irodaház)