Interim menedzsment

Szolgáltatások

Az interim menedzsment hatékony alternatíva az üzletfolytonosság biztosítása érdekében. A szolgáltatás során tapasztalt, specialista vagy C-szintű szakemberek rövid távú (kb. 1-6 hónap), projekt alapú feladatokat látnak el, egy meghatározott cél érdekében. Ez lehet egy új termék bevezetése, egy szervezeti átalakítás véghezvitele, vagy egy váratlanul felmerülő vezetői hiány pótlása. Az interim menedzserek sok éves tapasztalattal rendelkező független szakértők, vezetők, akik a feladat sikeres befejezéséig dolgoznak az adott vállalatnál.

Interim menedzsment szolgáltatás érdekel

Vegye fel velünk a kapcsolatot, ha érdekli vállalatát az Interim menedzsment szolgáltatás. Kattintson a gombra és válassza ki az kapcsolatfelvétel célja blokkban az „Interim menedzsment szolgáltatás érdekel” opciót, és küldje el üzenetét. Munkatársaink egy munkanapon belül felkeresik Önt.

Kapcsolat

Mikor jó megoldás az interim menedzsment szolgáltatás?

Váratlan vezetői hiány

Egy kulcspozíció váratlanul megüresedik, az interim menedzser biztosítja a zökkenőmentes átmenetet a replacement időszakára.

Speciális kompetencia hiány

Nincs szaktudás, kompetencia egy adott funkció ellátására vagy egy adott feladat kivitelezésére (tervezhető időszakra vetítve).

Rövid távú projekt lebonyolítása

Egy feladatot rövid időn belül kell elvégezni, az interim menedzser szakértő, gyors és hatékony megoldást nyújt.

Stratégiai tanácsadás

A vállalatnak külső, objektív szakértői véleményre van szüksége egy fontos döntés meghozatalához, vagy akár új szemlélet behozása szükséges.

Hirtelen erőforrás igény

Váratlanul extra erőforrást igényel egy terület vagy kiemelt projekt, ahol azonnali rendelkezésre állás szükséges.

Új szemlélet

Külső, objektív, új szemléletmódra van szükség a vállalat életében.

Miért a JobGroup?

Több mint három évtizede vagyunk jelen a magyar piacon, ahol kiterjedt tapasztalatra tettünk szert HR szakemberek kiválasztásában. Ez idő alatt jelentős adatbázist építettünk, amelyben a legkiválóbb szakértők kaptak helyet, akik akár 15-25 éves aktív karriert építettek a HR pályán.

Miért a JobGroup?

Több mint három évtizede vagyunk jelen a magyar piacon, ahol kiterjedt tapasztalatra tettünk szert HR szakemberek kiválasztásában. Ez idő alatt jelentős adatbázist építettünk, amelyben a legkiválóbb szakértők kaptak helyet, akik akár 15-25 éves aktív karriert építettek a HR pályán.

HR interim menedzsment szolgáltatásunk főbb területei

https://jobgroup.synergyfox.app/public/1/services/interim/hr_csapat.png
HR csapat felépítése és tréningelése

Segítünk felépíteni egy erős, együttműködő HR csapatot, akik nem csak adminisztratív feladatokat látnak el, hanem valódi stratégiai partnerek a szervezeti célok elérésében. Emellett biztosítjuk a szükséges tréningeket, belső fejlesztéseket, hogy mindenki a legjobb formáját hozza.

HR stratégiai terv kidolgozása

Egy jól megtervezett HR stratégia elengedhetetlen ahhoz, hogy a vállalat hosszú távú céljai összhangban legyenek az emberi erőforrás menedzsment céljaival. Mi abban tudjuk támogatni, hogy a stratégia ne csak papíron létezzen, hanem a mindennapi működés részévé váljon.

Toborzási és kiválasztási folyamatok kialakítása

A jól kialakított toborzás-kiválasztási folyamat különösen fontos a mai munkaerőpiaci helyzetben, amikor számos terület munkaerőhiánnyal küzd. Folyamataink célja, hogy a legjobb módszereket és technikákat vezessük be a vállalat napi rutinjába, aminek a segítségével olyan tehetségek és szakemberek bevonzása lehetséges, akik optimálisan járulnak hozzá a szervezet sikeréhez.

Teljesítményértékelési rendszer bevezetése

Egy jól működő teljesítményértékelési rendszer nem csak a dolgozók fejlődését segíti elő, hanem hozzájárul a motivációjuk fenntartásához, szervezet iránti elkötelezettségükhöz. Olyan rendszer létrehozását és működtetését alakítjuk ki, amely reális célokat tűz ki, és ösztönzi a folyamatos fejlődést.

Javadalmazási rendszer és szervezeti struktúrák, valamint munkaköri besorolások kidolgozása

A versenyképes javadalmazási rendszer kulcsfontosságú a tehetségek és szakemberek megtartásában. Mi biztosítjuk, hogy a fizetések és a juttatások megfeleljenek a piaci követelményeknek, miközben támogatják a belső igazságosságot és átláthatóságot, szem előtt tartva mind a szervezeti célokat, mind a munkavállalók igényeit.

Munkaügyi funkciók átalakítása, munkaügyi folyamatok bevezetése és standardizálása

Egyértelmű, jól és szabályosan működő munkaügyi folyamatok bevezetése nem csak a jogi megfelelést segíti elő, hanem biztosítja a zökkenőmentes működést is. Standardizáljuk a folyamatokat, hogy azok könnyen nyomon követhetők és hatékonyak legyenek, megfeleljek a jogszabályi környezetnek és a belső audit követelményeknek.

Keressen bennünket!

Ha a vállalata gyorsan változó környezetben működik, és olyan szakértőre van szüksége, akik rövid időn belül képes eredményeket elérni, akkor a HR Interim menedzsment lehet a megfelelő választás.

Keressen bennünket!

Ha a vállalata gyorsan változó környezetben működik, és olyan szakértőre van szüksége, akik rövid időn belül képes eredményeket elérni, akkor a HR Interim menedzsment lehet a megfelelő választás.

Az Interim Menedzsment típusai

Stratégiai HR tanácsadás: Szakértői támogatás a HR funkciók terén, beleértve a HR stratégia kialakítását és megvalósítását, valamint átfogó vagy specifikus HR problémákra irányuló megoldások kidolgozását és végrehajtását.

HR Business Partner szolgáltatás: Senior szakember biztosítása projektalapú feladatokhoz, amely a HR funkciók összefogását és több területet érintő, komplex HR feladatok koordinálását foglalja magában.

HR projektek megvalósítása: HR szakmai projektek teljes körű kivitelezése, a tervezéstől kezdve, az üzleti stratégiához való illesztésen át, egészen az implementációig.

HR Interim Menedzsernek jelentkezem

Ha szeretné szakértelmét HR Interim Menedzserként hasznosítani, csatlakozzon adatbázisunkhoz. Kattintson ide, válassza ki az kapcsolatfelvétel célja blokkban „Interim menedzsernek jelentkezem” opciót és küldje el jelentkezését.

Kapcsolat

Kiknek lehet ideális a HR Interim Menedzser pozíció?

  • Akik új szakmai kihívásokat és friss lendületet keresnek karrierjükben.
  • HR vezetők vagy specialisták, akik váltást fontolgatnak, vagy akár pályaelhagyáson gondolkodnak.
  • Szabadúszó, senior HR szakértők, például egy adott HR terület specialistái.
  • Azoknak, akik számára kényelmesebb egy nem határozatlan idejű munkaviszony.
  • Építő szemléletű szakemberek, akiket motivál egy adott határidőn belül teljeskörűen megoldandó szakmai probléma, és szívesen vállalnak olyan limitált idejű projekteket, ahol a kihívást nem nekik kell keresniük, hanem szakértőként helyezik ki őket.

Kapcsolat

Szeretünk a HR-ről beszélgetni. Kérdés vagy ajánlatkérés esetén írjon nekünk és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!

job@job.hu
+36 1 239 9922
1133 Budapest, Árbóc utca 6. 3. emelet (Árpád Center irodaház)
;